Hej alla glada och ledsna människor ute i världen. 
Idag har vart en bra dag, inga trötta ögon eller ledsna minner. 2 lektioner sen hejdå. 
Efter skolan hängde jag me Wille, åh min bästa vad du är grym. Snacka om allt och skratta åt det ena och de andra. 

Slängt i mig lite mat nu och fixat en mat låda med, nu ska jag mer för att träna små tjejerna för sedan ladda upp under en timme där nere för att sedan träna själv. Tisdag betyder överkropps träning och sedan där efter vanlig. Slutar 10 så efter blir det i stort sätt godnatt.

Kläderna på, nu drar ja mig ner mot vallen.





Sen till dig/er om ni läser detta så snälla ni sluta lägg ner mer tid på mig och Estrada. Min ask är nu bombad om frågor om honom. Vi har jävligt bra kontakt det vet jag och vi har skit kul tillsammans men det betyder inte att vi är tillsammans hörrni? 
Snälla nu räcker det! Och han ser alla frågor ni ställer också. 
Tack







Kommentera

Publiceras ej